Syndrom vyhoření u asistentů pedagoga v mateřských školách speciálních v regionu Praha – Barbora Siqueira
Barbora Siqueira
Bakalářská práce
Syndrom vyhoření u asistentů pedagoga v mateřských školách speciálních v regionu Praha
Anotace:
Bakalářská práce zjišťuje možné faktory, které napomáhají vzniku syndromu vyhoření u pomáhající profese asistentů pedagoga působících v mateřských školách speciálních v regionu Praha. Práce se skládá z části teoretické a empirické. Teoretická část vymezuje na základě odborné literatury poznatky o syndromu vyhoření – jeho historii, definici, příznaky, příčiny, fáze procesu, diagnostiku a možnosti prevence …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with factors influencing the emergence of burnout syndrome in helping professions such as assistant teachers working in special nursery schools in the region of Prague. The thesis is devided into a theoretical and research part. The theoretical part is defined according to an academic literature and compiles knowledge related to burnout syndrome – its historic background, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/dopnc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: PaedDr. Jarmila Klugerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Asistent pedagoga a děti se speciálními vzdělávacími potřebami v našem školství
Jitka Marczicsuková -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Montessori metoda se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Šárka Drozdová -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová