Ondřej Řepík

Bakalářská práce

Návrh a zpracování brandové vánoční marketingové kampaně značky Xiaomi na českém trhu

Design and creation of a brand Christmas marketing campaign of the Xiaomi brand for the Czech market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá detailním popisem vytvoření efektivní marketingové kampaně, která bude poprvé nasazena v období vánočních svátků v roce 2019 nebo 2020 a která by měla především posílit dobré jméno zahraniční značky u potenciálních českých zákazníků, co nejlépe ukázat konkurenční výhody této značky, mezi které patří zejména široký sortiment produktů v oblasti elektroniky a jejich cenová dostupnostK …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on a detailed description of creating an effective marketing campaign, which should be run during the Christmas season of either 2019 or 2020. The campaign should most of all strengthen the image and reputation of the brand among potential Czech customers. It should also show the universal selling propositions of the brand which include a wide variety of products in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
  • Vedoucí: Filip Truhlář
  • Oponent: Martin Mikyska

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78736

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi