Návrh a zpracování brandové vánoční marketingové kampaně značky Xiaomi na českém trhu – Ondřej Řepík
Ondřej Řepík
Bakalářská práce
Návrh a zpracování brandové vánoční marketingové kampaně značky Xiaomi na českém trhu
Design and creation of a brand Christmas marketing campaign of the Xiaomi brand for the Czech market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá detailním popisem vytvoření efektivní marketingové kampaně, která bude poprvé nasazena v období vánočních svátků v roce 2019 nebo 2020 a která by měla především posílit dobré jméno zahraniční značky u potenciálních českých zákazníků, co nejlépe ukázat konkurenční výhody této značky, mezi které patří zejména široký sortiment produktů v oblasti elektroniky a jejich cenová dostupnostK …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on a detailed description of creating an effective marketing campaign, which should be run during the Christmas season of either 2019 or 2020. The campaign should most of all strengthen the image and reputation of the brand among potential Czech customers. It should also show the universal selling propositions of the brand which include a wide variety of products in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78736
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
- Vedoucí: Filip Truhlář
- Oponent: Martin Mikyska
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78736
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing: Reklama jako možnost řešení soudobých společenských problémů
Kateřina Kycltová -
Facebook Marketing
Peter Person -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková -
Start an Online Fashion Brand from Scratch
Julie Arsentyeva -
Localisation of a Global Brand Campaign: Case Study of Durex “Real Feel”
Dominika Bestová