Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010 – Eva KRUTÁKOVÁ
Eva KRUTÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010
Marketing strategy of Czech political parties and how it influenced elections in 2010
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá politickým marketingem a jeho využitím v podmínkách České republiky. Je zaměřena hlavně na marketingové volební strategie českých politických stran realizovaných při volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR 2010. Ze získaných poznatků analyzuje vliv těchto strategií na výsledky voleb.Abstract:
The Bachelor thesis deals with political marketing and how it is used in Czech republic´s conditions.Work is focusing mainly on marketing election strategies of Czech political-parties, which was used by them in elections for Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR 2010 (House of Commons of Czech Parliament).The findings analyze influence of these strategies on voting results.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
18757
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2011
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRUTÁKOVÁ, Eva. \textit{Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/pnvk4y/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRUTÁKOVÁ, Eva. Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Maryna Denchenko -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy
Irena Navrátilová -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Sociální sítě jako nástroj komunikační strategie vybraného podniku
Michaela Kahlová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Veronika Slavíková -
Komunikační strategie úspěšných žáků v řečové dovednosti mluvení
Kateřina Sýkorová