Nahradí notebooky a tablety školní sešity a učebnice? – Markéta JUNKOVÁ, DiS.
Markéta JUNKOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Nahradí notebooky a tablety školní sešity a učebnice?
Will laptops and tablets replace school notebooks and textbooks?
Abstract:
Cílem této práce bylo přiblížit proces modernizace výuky v českých školách. Snažila jsem se v ní popsat čtenáři způsob života a zvyky dnešní generace dětí, aby bylo jasné, proč musí projít stávající způsob vyučování nutnou inovací. Popsala jsem, jakými technikami a didaktickými pomůckami lze digitalizovat vyučování a představila projekty, které pomohou školám zajistit finance na potřebné vybavení. …moreAbstract:
The aim of this thesis was to become familiar with the process of modernisation of teaching at Czech schools. I tried to introduce the way of life and habits of contemporary generation of pupils to the reader in order to show why the style of teaching needs to go through a necessary innovation. I described what technical and didactical aids can be used to digitise lessons and introduced projects that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Krotký
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JUNKOVÁ, Markéta. Nahradí notebooky a tablety školní sešity a učebnice?. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Practical Training Teaching
Theses on a related topic
-
Interaktivní učebnice a digitální učební materiály pro interaktivní tabule ve výuce přírodopisu na základní škole
Svatava SONNKOVÁ -
Interaktivní učebnice jógy pro děti
Vojtěch Minařík -
Interaktivní elektronická učebnice informatiky a programování pro žáky I. stupně
Jakub Špiřík -
Návrh interaktivní učebnice / výukové aplikace
Michelle Condenárová -
Vliv výuky za pomoci interaktivní učebnice na efektivity výuky fotosyntézy vodních rostlin
Natálie MOUCHOVÁ -
Interaktivní učebnice ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Alena ANDĚLOVÁ -
Interaktivní učebnice ve výuce anglického jazyka
Lenka Jílková -
Koncepce a grafické zpracování interaktivní učebnice
Dorota NAAROVÁ