Nahradí notebooky a tablety školní sešity a učebnice? – Markéta JUNKOVÁ, DiS.
Markéta JUNKOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Nahradí notebooky a tablety školní sešity a učebnice?
Will laptops and tablets replace school notebooks and textbooks?
Anotácia:
Cílem této práce bylo přiblížit proces modernizace výuky v českých školách. Snažila jsem se v ní popsat čtenáři způsob života a zvyky dnešní generace dětí, aby bylo jasné, proč musí projít stávající způsob vyučování nutnou inovací. Popsala jsem, jakými technikami a didaktickými pomůckami lze digitalizovat vyučování a představila projekty, které pomohou školám zajistit finance na potřebné vybavení. …viacAbstract:
The aim of this thesis was to become familiar with the process of modernisation of teaching at Czech schools. I tried to introduce the way of life and habits of contemporary generation of pupils to the reader in order to show why the style of teaching needs to go through a necessary innovation. I described what technical and didactical aids can be used to digitise lessons and introduced projects that …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jan Krotký
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUNKOVÁ, Markéta. Nahradí notebooky a tablety školní sešity a učebnice?. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Practical Training Teaching
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní učebnice a digitální učební materiály pro interaktivní tabule ve výuce přírodopisu na základní škole
Svatava SONNKOVÁ -
Interaktivní učebnice jógy pro děti
Vojtěch Minařík -
Interaktivní elektronická učebnice informatiky a programování pro žáky I. stupně
Jakub Špiřík -
Návrh interaktivní učebnice / výukové aplikace
Michelle Condenárová -
Vliv výuky za pomoci interaktivní učebnice na efektivity výuky fotosyntézy vodních rostlin
Natálie MOUCHOVÁ -
Interaktivní učebnice ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Alena ANDĚLOVÁ -
Interaktivní učebnice ve výuce anglického jazyka
Lenka Jílková -
Koncepce a grafické zpracování interaktivní učebnice
Dorota NAAROVÁ