Formativní hodnocení v práci učitele - cesta k efektivnímu učení žáků – Tereza SACHLOVÁ
Tereza SACHLOVÁ
Master's thesis
Formativní hodnocení v práci učitele - cesta k efektivnímu učení žáků
Formative Assesment at teacher´s work - the way for effective pupil´s learning
Abstract:
Diplomová práce na téma Formativní hodnocení - cesta k efektivnímu učení žáků je v teoretické části především zaměřena na charakteristiku a obtížnost školního hodnocení, jeho podoby, u kterých jsou popsány výhody i nevýhody, důležitost zpětné vazby a provázaností mezi konceptem vzdělávání a hodnocením a pozitivním vlivem hodnocení na žáka. Formativní hodnocení představuje především jako efektivní proces …moreAbstract:
In the theoretical part, the diploma thesis on Formative assessment - the way to effective pupils' learning is focused on the characteristics and difficulty of school assessment, its forms, which describe the advantages and disadvantages, the importance of feedback and the link between the concept of education and assessment and per pupil. In particular, formative assessment is an effective process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SACHLOVÁ, Tereza. \textit{Formativní hodnocení v práci učitele - cesta k efektivnímu učení žáků}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/po514k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SACHLOVÁ, Tereza. Formativní hodnocení v práci učitele - cesta k efektivnímu učení žáků. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching in Primary Schools
Theses on a related topic
-
Zkušenosti se zaváděním formativního hodnocení v praxi na 2. stupni vybrané základní školy v hodinách českého jazyka
Simona Suchánková -
Zavádění formativního hodnocení na 2. stupni základní školy
Petra Srbová -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů
Martina Bursíková Koldánová -
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík -
Zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Tereza Ondráčková -
Kontrolní procesy a jejich zpětná vazba ve veřejném sektoru
Petr Holan -
Zpětná vazba na výběrové řízení od uchazečů očima personalistek
Pavla Kříčková