Hodnocení image vybrané firmy/značky – Bc. Simona Goncalves
Bc. Simona Goncalves
Diplomová práce
Hodnocení image vybrané firmy/značky
Review of image of chosen brand
Anotace:
Pracuji v oblasti automobilového průmyslu, kde image značky je jedním z nejpřesvědčivějších marketingových nástrojů, dokonce základním stavebním kamenem existence každého autosalonu. Pro psaní mé diplomové práce jsem zvolila téma, ve kterém zhodnotím image značky Hyundai. V teoretické části se zaměřím na rozbor jednotlivých složek firemní identity. Popíši historii značky a její postupný vývoj na českém …víceAbstract:
I work in the automotive industry, where image is one of the most compelling marketing tools, what more, the basic element for existence of a car company. For writing my thesis I´ve chosen a topic, which will evaluate the image of the brand Hyundai. In the theoretical part I will focus on analysing individual components of corporate identity, describe the history of the brand and its gradual development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l0ayf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov