Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele – Bc. Lukáš Jaro
Bc. Lukáš Jaro
Master's thesis
Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele
Influence of social networks on the behaviour of consumers
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem sociálních sítí na chování spotřebitele. Definuje spotřebitele, faktory ovlivňující jeho nákupní chování a následně se zabývá samotnými sociálními sítěmi. Vysvětluje, jaké jsou druhy sociálních sítí, porovnává je mezi sebou a říká, jakým způsobem mohou na nich firmy komunikovat a propagovat své produkty a služby. V neposlední řadě práce rozebírá demografii jednotlivých …viacAbstract:
This master’s dissertation discusses the influence of social networks on the behaviour of consumers. It defines the consumer, factors that affect the buyer‘s decision process and subsequently focuses on social networks as such. It explains the various types, compares them with each other and addresses how can companies use them to promote and communicate their services and products. Last but not least …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7676/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
- Vedúci: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JARO, Lukáš. \textit{Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/pocmey/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Yuliya Samoylenko -
Jak sociální sítě ovlivňují nákupní chování spotřebitelů
Filip CHALOUPKA -
Spotřebitel v síti: povědomí uživatelů sociálních sítí o využívání jejich osobních údajů
Matěj Vokurka -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
Milana Sibgatullina -
Zkoumání eWOM v prostředí sociální komerce: Vliv kulturních hodnot jednotlivce
Quyen Phu Thi Phan -
Vliv nabídkových letáků na nákupní chování seniorů
Hana Krupicová -
Vliv demografických údajů na cestovní chování obyvatel Ústeckého kraje
Jana HANZLOVÁ