Výuka čtení žáků se středně těžkým mentálním postižením – Bc. Hana Zálohová
Bc. Hana Zálohová
Master's thesis
Výuka čtení žáků se středně těžkým mentálním postižením
Reading instruction for pupils with moderate mental retardation
Abstract:
Diplomová práce „Výuka čtení žáků se středně těžkým mentálním postižením“ je zaměřena na edukační proces výuky čtení v základní škole speciální. První část práce uvádí školskou legislativu, představuje vzdělávání žáků se středním mentálním postižením a vzdělávací programy, včetně Rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání základní škola speciální. Druhá část práce je zaměřena na žáka základní …moreAbstract:
This thesis, called “Reading teaching of students with moderate mental retardation” is focused on the educational process of teaching reading in special elementary schools. The first part provides the school legislation, the represents education of students with moderate mental disabilities, and educational programs, including the General educational program in the field of elementary school special …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zkgz6/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 5. 2011
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Efektivita užití sugestopedické metody při výuce anglického jazyka u žáků s lehkým mentálním postižením
Miroslava Kůpová -
Využití metody EEG biofeedback k tréninku mozku ženy s mentálním postižením
Lenka Plachá -
Volnočasové aktivity a podpůrné výchovné metody u osob s mentálním postižením
Kristýna Nová -
Využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením
Andrea Vašková -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Využití metody VOKS u dětí s poruchou autistického spektra
Hana Břeská -
Metody a prostředky intervence narušené komunikační schopnosti v rodinném prostředí u dětí s mentálním postižením
Simona COUBALOVÁ -
Metody dopravní výchovy u žáků s mentálním postižením staršího školního věku
Anežka VOJTOVÁ