Differentiation in a Heterogeneous ELT Class of Young Learners – Bc. Tereza Ježková
Bc. Tereza Ježková
Master's thesis
Differentiation in a Heterogeneous ELT Class of Young Learners
Differentiation in a Heterogeneous ELT Class of Young Learners
Abstract:
Účelem práce je demonstrovat důsledek diferenciace výuky anglického jazyka v heterogenní třídě žáků prvního ročníku ZŠ. V teoretické části práce je definován termín diferenciace, je představeno několik diferenciačních strategií, je popsána historie diferenciované výuky, dále je vysvětlen koncept heterogenní třídy a závěrečná kapitola teoretické části charakterizuje mladší žáky. Jsou popsány jak vlastnosti …moreAbstract:
The study aims to demonstrate the impact of differentiated instruction in a heterogeneous ELT class of young learners. In the theoretical part, the concept of differentiation is explained, various differentiation strategies are presented, the history of differentiated instruction is described, heterogeneous classes are introduced and lastly, young learners are characterized both in terms of their characteristic …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ua6ap/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2024
- Supervisor: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Lower Secondary School English Language Teacher Training / Lower Secondary School English Language Teacher Training
Theses on a related topic
-
Wellbeing vybraných žáků ve třídě na prvním stupni ZŠ se zaměřením na sociální a emocionální oblast
Kateřina Jurková -
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová -
Názory rodičů na inkluzi žáků na prvním stupni základní školy
Libuše Ondrušková -
Role vnitřní motivace na čtení s porozuměním u žáků na prvním stupni základní školy
Klára PRAVDOVÁ -
Vliv intervenčního programu na úroveň rychlostních schopností žáků na prvním stupni základních škol
Lucie MRŇÁKOVÁ -
Diferenciace podle tříd na druhém stupni ZŠ v Brně
Kantová Kantová -
Individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni ZŠ
Dobromila Cvešperová -
Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků
Lucie OTRUBOVÁ