Differentiation in a Heterogeneous ELT Class of Young Learners – Bc. Tereza Ježková
Bc. Tereza Ježková
Diplomová práce
Differentiation in a Heterogeneous ELT Class of Young Learners
Differentiation in a Heterogeneous ELT Class of Young Learners
Anotace:
Účelem práce je demonstrovat důsledek diferenciace výuky anglického jazyka v heterogenní třídě žáků prvního ročníku ZŠ. V teoretické části práce je definován termín diferenciace, je představeno několik diferenciačních strategií, je popsána historie diferenciované výuky, dále je vysvětlen koncept heterogenní třídy a závěrečná kapitola teoretické části charakterizuje mladší žáky. Jsou popsány jak vlastnosti …víceAbstract:
The study aims to demonstrate the impact of differentiated instruction in a heterogeneous ELT class of young learners. In the theoretical part, the concept of differentiation is explained, various differentiation strategies are presented, the history of differentiated instruction is described, heterogeneous classes are introduced and lastly, young learners are characterized both in terms of their characteristic …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ua6ap/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Wellbeing vybraných žáků ve třídě na prvním stupni ZŠ se zaměřením na sociální a emocionální oblast
Kateřina Jurková -
Vliv narušené komunikační schopnosti na školní úspěšnost a postavení žáka v kolektivu třídy na prvním stupni základní školy z pohledu pedagogů
Michaela Havířová -
Názory rodičů na inkluzi žáků na prvním stupni základní školy
Libuše Ondrušková -
Role vnitřní motivace na čtení s porozuměním u žáků na prvním stupni základní školy
Klára PRAVDOVÁ -
Vliv intervenčního programu na úroveň rychlostních schopností žáků na prvním stupni základních škol
Lucie MRŇÁKOVÁ -
Diferenciace podle tříd na druhém stupni ZŠ v Brně
Kantová Kantová -
Individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni ZŠ
Dobromila Cvešperová -
Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků
Lucie OTRUBOVÁ