Bc. Ondřej Linhart

Diplomová práce

Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku

Customer loyalty to a specific enterprise brand
Anotace:
V době postupující globalizace a blahobytu se konkurenční prostředí stává stále silnějším a zákazník stále náročnějším. Firmy vynakládají obrovské finanční prostředky za účelem upoutání pozornosti zákazníka, přesvědčení ho o koupi jejich výrobku, budují silné značky a snaží se zákazníky více zapojit do firemního dění. Tím samozřejmě sledují motivy ve formě vyššího zisku či vyššího podílu na trhu, toho …více
Abstract:
In the era of globalization and prosperity, competitive background is getting stronger and customers more demanding. Companies spend huge amount of money on catching customer's eye and convincing customer to buy company's products. Enterprises try to build strong brands and engage customers into their background. The motivation that drives them is to gain higher profit or bigger market share. These …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Linhart, Ondřej. Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku . Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku