Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele – Anna Gruberová
Anna Gruberová
Bachelor's thesis
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Loyalty programs for children and their influence on children’s behavior as a consumer
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy, zdůrazňuje jejich důležitost, výhody a popisuje, jakou formu mohou mít. V teoretické části je uvedeno jejich zařazení v rámci marketingového mixu. Praktická část se zaměřuje na věrnostní programy, které jsou určené dětem. Jsou zde uvedeny konkrétní příklady věrnostních programů. Cílem této práce je zjistit, jak moc jsou jimi děti ovlivněné a jak …viacAbstract:
The loyalty programs are objection of this bachelor thesis. It emphasizes their importance, advantages and describes under what possible form they can appear. In the theoretical part there is introduced their placement in marketing mix. The practical part is focused on loyalty programs which are determined to children. There are also specific examples of loyalty programs. The aim of this thesis is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31776
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedúci: Monika Ryšavá
- Oponent: Ondřej Pešek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31776
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní programy lékáren
Vít Foniok -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení prodeje na základě věrnostních programů (segmentace)
Radka Říšská