Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub – Eva Šojdelová
Eva Šojdelová
Master's thesis
Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub
On-line Communications Strategy Plan for the Cinoherni klub theatre
Abstract:
Zvolené téma Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub podává v první části teoretické informace o tom, jaké jsou možnosti internetové komunikace a marketingu. Především je zde popsána metoda tzv. Search Engine Marketingu. Dále se práce zabývá možnostmi, jak efektivně využít internetovou propagaci ke zvýšení návštěvnosti webové stránky. V aplikační části se práce věnuje návrhu konkrétní …moreAbstract:
The theme of the diploma thesis is called "On-line Communications Strategy Plan for the Cinoherni klub theatre". The theoretical part of the thesis deals mainly with internet marketing and communications strategies in a business. A method called Search Engine Marketing (SEM) is described in details in this part. The thesis deals also with some possibilities of how to effectively use internet advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35704
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2013
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Bohumír Štědroň
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35704
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketing ve vyhledávačích
Vojtěch Jedlička -
Marketing ve vyhledávačích
Viktor Filip -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec