Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub – Eva Šojdelová
Eva Šojdelová
Diplomová práce
Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub
On-line Communications Strategy Plan for the Cinoherni klub theatre
Anotace:
Zvolené téma Návrh on-line komunikační strategie divadla Činoherní klub podává v první části teoretické informace o tom, jaké jsou možnosti internetové komunikace a marketingu. Především je zde popsána metoda tzv. Search Engine Marketingu. Dále se práce zabývá možnostmi, jak efektivně využít internetovou propagaci ke zvýšení návštěvnosti webové stránky. V aplikační části se práce věnuje návrhu konkrétní …víceAbstract:
The theme of the diploma thesis is called "On-line Communications Strategy Plan for the Cinoherni klub theatre". The theoretical part of the thesis deals mainly with internet marketing and communications strategies in a business. A method called Search Engine Marketing (SEM) is described in details in this part. The thesis deals also with some possibilities of how to effectively use internet advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35704
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Bohumír Štědroň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35704
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketing ve vyhledávačích
Vojtěch Jedlička -
Marketing ve vyhledávačích
Viktor Filip -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec