Alena Šalounová

Diplomová práce

Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře

Marketing strategy of a chosen tour operator
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybrané cestovní kanceláře. Práce je rozdělena do 2 částí. První část je věnovaná literární rešerši, která vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a činnosti cestovních kanceláří. Ve druhé části je představena cestovní kancelář a analyzována její současná marketingová strategie. Cílem této diplomové práce je zhodnotit aktuální marketingovou …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on marketing strategy of a chosen tour operator. This paper is divided into 2 parts. The first part is a literature review that defines the basic terms of marketing and tour operator activities. In the second part, the chosen tour operator is characterized and its current marketing strategy analysed. The goal of this paper is to evaluate the current marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: Zdenka Petrů
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85831