Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře – Alena Šalounová
Alena Šalounová
Diplomová práce
Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Marketing strategy of a chosen tour operator
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybrané cestovní kanceláře. Práce je rozdělena do 2 částí. První část je věnovaná literární rešerši, která vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a činnosti cestovních kanceláří. Ve druhé části je představena cestovní kancelář a analyzována její současná marketingová strategie. Cílem této diplomové práce je zhodnotit aktuální marketingovou …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on marketing strategy of a chosen tour operator. This paper is divided into 2 parts. The first part is a literature review that defines the basic terms of marketing and tour operator activities. In the second part, the chosen tour operator is characterized and its current marketing strategy analysed. The goal of this paper is to evaluate the current marketing strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85831
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85831
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie cestovního ruchu regionu Kolínsko
Tereza Dušková -
Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum
Eva Jakubcová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Tipatour
Monika Příhodová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Monoi
Adam Vágner -
Marketingová strategie cestovní kanceláře
Kateřina Severová