Komplexní dopady jednotného komunikačního působení na recipienta v reklamě – Karel Mareš
Karel Mareš
Bakalářská práce
Komplexní dopady jednotného komunikačního působení na recipienta v reklamě
Complex effects of exposure to a single recipient communication in advertising
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce je rozdělena do tří částí. První z nich obsahuje teoreticko-metodologické informace o vývoji reklamy, její historii a vysvětluje základní pojmy. V analytické části jsou porovnávány vybrané kanály reklamy (tisková, rozhlasová, televizní a internetová), ať už samostatně, nebo v synergii. Jsou zde také uvedeny výhody a nevýhody jednotlivých kanálů a zásady tvorby efektivních …víceAbstract:
My bachelor´s thesis is divided into the three parts. The first one contains theoretical and methodological information on the development of advertising, its history and it explains the basic concepts. The analytical part compares selected channels of advertising (print, radio, television and Internet), either alone or in synergy. It also lists the advantages and disadvantages of each channel and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11076/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: Ing. Eva Klánová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAREŠ, Karel. \textit{Komplexní dopady jednotného komunikačního působení na recipienta v reklamě}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ppmsq5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách