Karel Mareš

Bakalářská práce

Komplexní dopady jednotného komunikačního působení na recipienta v reklamě

Complex effects of exposure to a single recipient communication in advertising
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce je rozdělena do tří částí. První z nich obsahuje teoreticko-metodologické informace o vývoji reklamy, její historii a vysvětluje základní pojmy. V analytické části jsou porovnávány vybrané kanály reklamy (tisková, rozhlasová, televizní a internetová), ať už samostatně, nebo v synergii. Jsou zde také uvedeny výhody a nevýhody jednotlivých kanálů a zásady tvorby efektivních …více
Abstract:
My bachelor´s thesis is divided into the three parts. The first one contains theoretical and methodological information on the development of advertising, its history and it explains the basic concepts. The analytical part compares selected channels of advertising (print, radio, television and Internet), either alone or in synergy. It also lists the advantages and disadvantages of each channel and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách