Analýza vhodných metod měření zákaznické spokojenosti ve společnosti Volkswagen Financial Services – Michaela Bonnová
Michaela Bonnová
Master's thesis
Analýza vhodných metod měření zákaznické spokojenosti ve společnosti Volkswagen Financial Services
Analysis of suitable methods of customer satisfaction measurement in company Volkswagen Financial Services
Abstract:
Diplomová práce se zabývá metodami měření zákaznické společnosti. Jejím cílem je zhodnocení aktuálně využívaného modelu ve společnosti Volkswagen Financial Services a jeho porovnání s modelem SERVQUAL. V teoretické části práce jsou popsány vybrané metody měření spokojenosti zákazníků a přístupy ke sběru dat. Další část práce je věnována charakteristice společnosti a provedení průzkumu spokojenosti …moreAbstract:
The thesis is about methods measuring customer satisfaction. The point is to valorize actual use model in Volkswagen Financial Services and method SERVQUAL. In the theoretical part are described the methods measuring customer satisfaction and the attitude to data collection. The next part of my thesis is about characteristics of the company and conducting a survey of customer satisfaction through the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 2. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74619
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2018
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Tomáš Kincl
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BONNOVÁ, Michaela. \textit{Analýza vhodných metod měření zákaznické spokojenosti ve společnosti Volkswagen Financial Services}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ppnf99/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74619
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Časopis Nový Prostor a jeho očekávaná role ve zlepšení kvality života prodejců
Martin Němeček -
Ochota obyvatel platit motivační poplatky ve zdravotnictví v závislosti na věku, příjmu, a vzdělání vzhledem k očekávané kvalitě zdravotní péče
Andrea Caháková -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
Zhanar Nazarova -
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
CUSTOMER SATISFACTION
Sai Sivasankaran Palani -
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
Zhanar Nazarova -
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
Dieu Linh Nguyenová