Luděk HEŘMAN

Master's thesis

Motivace zaměstnanců vybraného Call centra

Motivation of employees of the selected Call Center
Abstract:
Práce řeší problém cílené motivace zaměstnanců a s tím spojené účelnosti vynakládaných prostředků na její realizaci. V práci byl definován motivační profil a Herzbergův model, zejména v kontextu charakteristik generace Y. Cíle práce bylo dosaženo za pomoci elektronického dotazníkového šetření a následným provedením dvoukrokové shlukové analýzy. Dotazníkové šetření se zaměřovalo na identifikaci motivačního …more
Abstract:
The thesis is dealing with an issue of targeted motivation of employees and suitability of used means for its realisation. The thesis has defined the motivational profile and Herzberg model, especially the characteristics of the generation Y. The aim of the thesis was reached by electronic questionnaire following by two-step cluster analysis. The questionnaire was targeted on the identification of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HEŘMAN, Luděk. Motivace zaměstnanců vybraného Call centra. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická