E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk \nl{} (E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk) – Miroslava KOZÁKOVÁ
Miroslava KOZÁKOVÁ
Bachelor's thesis
E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk \nl{} (E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk)
e-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk
Abstract:
S vynálezem Internetu byl vytvořen nový marketingový kanál. Výsledkem účasti tohoto nového prostředku v komunikačním řetězci, došlo ke změnám způsobu, jakým společnosti obchodují se svými zákazníky, a také jak doručují své služby a produkty. Cílem této bakalářské práce je získání lepšího porozumění, jak se e-marketing může stát důležitou součás-tí komunikačního mixu. Business Link for Suffok {--} vládou …viacAbstract:
The advent of the Internet has created a new channel for marketing. The effect of this new resource in the communication chain is altering the way businesses market to their customers and how they deliver their products and services. The aim of this thesis is to gain a better understanding of how e-marketing can be a vital part of the communications mix. Business Link for Suffolk {--} a government …viacKeywords
elektronické trhy elektronický marketing elektronický obchod e-mail klíčová slova kliknutí marketingový komunikační mix marketingový komunikační plan marketingový mix nevyžádaný e-mail osobní prodej podpora prodeje pop-ups přímý marketing publi-cita reklama sponzorství styk s veřejností vyžádaný e-mail webová analytika webová komunita webová přístupnost webová stránka webové vysílání značka
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2007
Identifikátor:
6941
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZÁKOVÁ, Miroslava. \textit{E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk $\backslash$nl$\{\}$ (E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk)}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/ppwwux/.
Jak správně citovat práci
KOZÁKOVÁ, Miroslava. E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk \nl{} (E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační plán společnosti IMPACT
Alois Balíček -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový komunikační plán společnosti North Trappers s.r.o. pro rok 2016
Štěpánka Nosková -
Marketingový komunikační plán ve společnosti Firemní Finance Pro s.r.o.
Radim Štěpka -
Marketingový komunikační plán firmy XYZ s.r.o. pro rok 2015
Kateřina Steigerová -
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ -
Business plan - healthy food restaurant
Gasan Gasanov -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová