Marketingová analýza podniku DX Heroes, s.r.o. – Tereza Onderková
Tereza Onderková
Bakalářská práce
Marketingová analýza podniku DX Heroes, s.r.o.
Marketing Analysis of DX Heroes, s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou situační analýzou firmy DX Heroes, která nabízí služby v oblasti vývojářské zkušenosti. Cílem práce je posoudit pozici podniku DX Heroes na trhu a doporučit případné změny pro dosavadní marketingovou strategii. Pro dosažení cíle jsou provedeny 4 dílčí analýzy firemního prostředí a rozebrány 4 možné strategie pro dosažení úspěšnosti na trhu. Je provedeno …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing situation analysis of the company DX Heroes, which offers services in the area of developer experience. The goal is to determine the positioning of DX Heroes on the market, specify the competitive advantage of the company and recommend any necessary changes to the current marketing strategy. To achieve this goal, four partial analyses of the company's environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2023
- Vedoucí: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
- Oponent: Michal Prokop, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Inovativní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová
Název
Vložil
Vloženo
Práva