Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením – Bc. Tereza HYBLOVÁ
Bc. Tereza HYBLOVÁ
Bakalářská práce
Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením
Assistant teacher's role and importance in the education of students with visual impairments
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se píše o: asistentovi pedagoga, historii funkce asistenta pedagoga, zřízení funkce asistenta pedagoga, předpokladech pro výkon asistenta pedagoga, náplni práce asistenta pedagoga, vztahu asistenta pedagoga se žákem se speciálními vzdělávacími potřebami, s jeho spolužáky, zákonnými zástupci a učitelem, možnostech asistence …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part, it is written about: teacher´s assistant, history of teacher´s assistant, establishment function of teacher´s assistant, assumptions for performance function of teacher´s assistant, workload of teacher´s assistant, relation of teacher´s assistant with pupil with special educational needs, with his classmates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HYBLOVÁ, Tereza. \textit{Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/pq6u2t/.
Jak správně citovat práci
HYBLOVÁ, Tereza. Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a základy technických věd a informačních technologií pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga u žáka s Aspergerovým syndromem ve vyučovacím procesu
Nikola FUSOVÁ -
Vzájemná spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu
Blanka Chocenská -
Proces socializace se zaměřením na přechod ze školního prostředí do pracovního procesu
Jana Šťastná -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Únava při učení a její překonávání /se zaměřením na výchovně vzdělávací proces na střední škole/
Gabriela Trefná -
Úloha dětské knihy s hmatovými ilustracemi v rozvoji dítěte s postižením zraku v mladším školním věku
Tereza LEVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva