Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením – Bc. Tereza HYBLOVÁ
Bc. Tereza HYBLOVÁ
Bachelor's thesis
Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením
Assistant teacher's role and importance in the education of students with visual impairments
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se píše o: asistentovi pedagoga, historii funkce asistenta pedagoga, zřízení funkce asistenta pedagoga, předpokladech pro výkon asistenta pedagoga, náplni práce asistenta pedagoga, vztahu asistenta pedagoga se žákem se speciálními vzdělávacími potřebami, s jeho spolužáky, zákonnými zástupci a učitelem, možnostech asistence …moreAbstract:
The bachelor thesis is divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part, it is written about: teacher´s assistant, history of teacher´s assistant, establishment function of teacher´s assistant, assumptions for performance function of teacher´s assistant, workload of teacher´s assistant, relation of teacher´s assistant with pupil with special educational needs, with his classmates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HYBLOVÁ, Tereza. \textit{Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/pq6u2t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HYBLOVÁ, Tereza. Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / SPP-ZTV
Theses on a related topic
-
Asistent pedagoga u žáka s Aspergerovým syndromem ve vyučovacím procesu
Nikola FUSOVÁ -
Vzájemná spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu
Blanka Chocenská -
Asistent pedagoga u žáků se zrakovým postižením
Hana Pavelková -
Proces socializace se zaměřením na přechod ze školního prostředí do pracovního procesu
Jana Šťastná -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Únava při učení a její překonávání /se zaměřením na výchovně vzdělávací proces na střední škole/
Gabriela Trefná -
Úloha dětské knihy s hmatovými ilustracemi v rozvoji dítěte s postižením zraku v mladším školním věku
Tereza LEVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights