Sebehodnocení a vnímané klima školní třídy u dětí v ústavní výchově – Marie Horáková
Marie Horáková
Bakalářská práce
Sebehodnocení a vnímané klima školní třídy u dětí v ústavní výchově
Self-assessment and perception of climate school classes for children in instituonal care
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vybranými zařízeními pro výkon ústavní a ochranné výchovy, spadajícími do působnosti Dětského diagnostického ústavu v Hradci Králové. Hlavním cílem je zjištění dopadů ústavní výchovy na sebehodnocení dětí a jeho odraz ve vnímaném klimatu školní třídy. Teoretická část je zaměřena na specifika ústavní a ochranné výchovy, vymezení sebehodnocení a klimatu školní třídy. Empirická …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8151
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jindra Vondroušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Kaliba
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Klima školní třídy vybrané střední odborné školy
Eva Mertová -
Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování – covid–19.
Helena Zelníčková -
Klima školní třídy v primární škole
Alena Zbořilová -
Klima třídy a jak je možno jej pozitivně ovlivnit
Zuzana Holá -
Klima třídy jako faktor eliminace výskytu rizikového chování u dětí
Klára Bárová -
Klima školní třídy na státních a nestátních základních školách
Ingrid Pollachová -
Sociální a emoční klima školní třídy
Petr Česák -
Klima školní třídy
Michal Krajník
Název
Vložil
Vloženo
Práva