Plnění Maastrichských kriterií v ČR z hlediska připravenosti ČR – Bc. Jan Šindler
Bc. Jan Šindler
Diplomová práce
Plnění Maastrichských kriterií v ČR z hlediska připravenosti ČR
The Maastricht Criteria in the Czech Republic Regarding the Readiness of the Czech Republic
Anotace:
Cílem práce je stanovit, zda je Česká republika schopna přijmout euro jako svou národní měnu a stanovit možné datum, kdy by k této situaci mělo dojít na základě analýz faktorů důležitých pro tuto změnu. Výsledkem práce je zhodnotit, zda je Česká republika schopna vstoupit do eurozóny, zda je to pro ni výhodné či nevýhodné a podat širší obraz pro občany, kteří se touto problematikou zajímají. Pro účely …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to determine whether the Czech Republic is able to accept the euro as their national currency and to determine possible date for when this situation should be based on the analysis of factors important to this change. The result of this work is to assess whether the Czech Republic is able to join the euro area, whether it is for her favorable or unfavorable, and a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/snwlf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance a finanční služby
Práce na příbuzné téma
-
Vyhodnocení bezpečnosti vybraného měkkého cíle v České republice pomocí SWOT analýzy
Libor Hromádko -
SWOT analýza společnosti BENU Česká republika a.s.
Jan Pokorný -
Československo a Česká Republika : registrovaná kriminalita ve specifických zátěžových období
Karin Asmanová -
Imigrační politika Evropské unie a Česká republika
Natália Lukšová -
Marketingové komunikace společnosti NuSpring Česká republika
Hana Páleníková -
Řízení produktových inovací ve společnosti Albi Česká republika a.s.
David Rozsíval -
Hodnocení spokojenosti zákazníků společnosti Lidl Česká republika v.o.s.
Adéla Krejčová -
Česká republika a Evropská unie
Martin Navrátil