Kvalita ubytovacích služeb zařízení kategorie * v České republice – Kateřina Funfálková
Kateřina Funfálková
Bakalářská práce
Kvalita ubytovacích služeb zařízení kategorie * v České republice
Accommodation Services Quality of Facilities of Category * in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zjištění kvality nabízených služeb v ubytovacích zařízeních kategorie * v České republice. Hlavním cílem této práce je zjistit podstatné rozdíly mezi očekáváním klienta a skutečnými zkušenostmi v poskytování ubytovacích služeb. Na základě zjištěných nedostatků a rozdílů je navrženo řešení vhodných doporučení, které povedou ke zvýšení kvality nabízených služeb. Teoretická …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on determining the quality of services offered in accommodation facilities of category * in the Czech Republic. The main goal of this work is to find out the significant differences between the client's expectations and the actual experiences in providing accommodation services. Based on the identified shortcomings and differences a solution of appropriate recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Platilová Vorlíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva