Komparace marketingu dvou lezeckých center – Ondřej Dvořák
Ondřej Dvořák
Bakalářská práce
Komparace marketingu dvou lezeckých center
Marketing Comparison of Two Climbing Gyms
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo srovnání marketingu dvou lezeckých center. Práce je rozdělena dvě části a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vysvětleny všechny ekonomické pojmy a historie daného sportu. Charakteristika sportovního lezení. Pojmy jako je služba, potřeba, produkt. Metodika výzkumu zaměřená na dotazníkové šetření a SWOT analýzu. Praktická část obsahuje charakteristiku …víceAbstract:
Objective of my thesis was a marketing comparation of two climbing gyms. Thesis has a two sections – theoretical and practical section.There are an all economic terms in theoretical section and history of chosen sport. Characteristic of sport climbing. Terms like a service, needs, product. Methodics of research focused on questionnaire and SWOT analysis. Practical section contains characteristic of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91338
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Roman Minárik
- Oponent: Vendula Michálková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Sportovní management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Komparace marketingu a managementu fotbalových klubů FC ELSEREMO Brumov a FC TVD Slavičín
Tomáš Kolouch -
Politický marketing na komunální úrovni: Komparace ČSSD a hnutí M.O.R.
Martina Lhotská -
Komparace marketingu anglické a skotské fotbalové ligy
Martin Žoček -
Komparace marketingu české a slovenské fotbalové ligy
Pavel Ryšánek -
Komparace marketingové komunikace jednotlivých národních parků České republiky
Vendula Větrovcová -
Komparace marketingu tenisových klubů na Ostravsku
Markéta Litnerová -
Komparace elektronického marketingu restaurací
Zuzana Balušková