Commercial communication of RED BULL on the Czech market – Polina Gavrilova
Polina Gavrilova
Bachelor's thesis
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Abstract:
Cílem Bakalářské práce je definovat komerční komunikaci společnosti Red Bull GmbH na českém trhu. Teoretická část práce pomůže pochopit druhou, praktickou část. V práci bude čtenáři krok po kroku představena značka Red Bull a její skrytá identita ale také obraz v očích konzumenta. Umožněné to bude analýzou postavení společnosti na českém trhu, spolu s jejich jedinečným a originálním způsobem komunikace …moreAbstract:
Cílem Bakalářské práce je definovat komerční komunikaci společnosti Red Bull GmbH na českém trhu. Teoretická část práce pomůže pochopit druhou, praktickou část. V práci bude čtenáři krok po kroku představena značka Red Bull a její skrytá identita ale také obraz v očích konzumenta. Umožněné to bude analýzou postavení společnosti na českém trhu, spolu s jejich jedinečným a originálním způsobem komunikace …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69448
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2017
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Alexandr Asmalovskij
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69448
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Komerční komunikační chování v době krize
Kseniya Fedoryna -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh