Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie – Lucie Lednová
Lucie Lednová
Bachelor's thesis
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Specific needs of pupils with dyslexia in Chemistry learning
Abstract:
Chemie je považována za těžko srozumitelný a teoreticky náročný předmět. Do výuky chemie se promítají také specifické potřeby žáků se specifickými poruchami učení. Bakalářská práce se zaměřuje na oblast výuky žáků se specifickými vzdělávacími potřebami, zejména výuky žáků s dyslexií. Cílem práce je identifikovat specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie a faktory ovlivňující poskytování podpory …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14322
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: RNDr. Veronika Machková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Svobodová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Chemie se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání, Chemie se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Použití informačních technologií v práci specialistů s dětmi s dyslexií
Markéta Ševelová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u dětí mladšího školního věku s dyslexií či podezřením na dyslexii (ZŠ Pohůrecká)
Kristýna TŮMOVÁ -
Distanční výuka očima rodičů žáků s dyslexií během pandemie covid-19
Lucie Bláhová -
Specifikace problémů žáků 2. stupně základní školy s dyslexií při práci s textem
Michaela Hlaváčková -
Copingové strategie u vysokoškolských studentů s dyslexií
Gabriela Jordánová -
Kulturní interpretace dyslexie: rodičovské interpretace dyslexie u svých dětí.
Linda SLAVÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
14/6/2023
Kohout, J.
14/6/2023