Efficient Algorithms for Social Influence Problems with Large Networks – Nguyen Huy Phuong Pham
Nguyen Huy Phuong Pham
Disertační práce
Efficient Algorithms for Social Influence Problems with Large Networks
Efficient Algorithms for Social Influence Problems with Large Networks
Anotace:
V posledních letech je závratná exploze dat a informací výsledkem sociálních sítí s miliony až miliardami uživatelů, jako jsou Facebook, YouTube, Twitter a LinkedIn. Uživatelé mohou využívat online sociální sítě (OSNs) k rychlému obchodování s informacemi, komunikaci s ostatními uživateli a udržování jejich informací v aktuálním stavu. Výzva šíření informací na …víceAbstract:
In recent years, the dizzying explosion of data and information results from social networks with millions to billions of users, such as Facebook, YouTube, Twitter, and LinkedIn. Users can use online social networks (OSNs) to quickly trade information, communicate with other users, and keep their information up-to-date. The challenge of spreading information on social networks that arises in practice …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 11. 2022
- Vedoucí: Václav Snášel
- Oponent: Peter Vojtáš, Miloš Kudělka, Zuzana Komínková Oplatková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PHAM, Nguyen Huy Phuong. \textit{Efficient Algorithms for Social Influence Problems with Large Networks}. Online. Disertační práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/prfbey/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyDoktorský studijní program / obor:
Informatika, komunikační technologie a aplikovaná matematika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Maximalizace efektu webové prezentace
Vladislav Bratasjuk -
Využití sociálních sítí ve firemním prostředí
Filip Dusil -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků