Mgr. Zuzana VLČKOVÁ

Master's thesis

Marketingová analýza vnějšího prostředí na UTB

Marketing analysis of external setting on UTB
Abstract:
Tématem mé diplomové práce bylo identifikovat a analyzovat vnější prostředí na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Toto téma jsem zpracovávala na základě dotazníkového šetření, kte-ré bylo prováděno u uchazečů o studium na vysoké školy (studenti středních školy) a také z části u stávajících studentů UTB. Smyslem mé práce bylo, aby získané poznatky byly pou-žity pro zlepšení vnější komunikace a vnějších …more
Abstract:
The goal of my dissertation was to identify and analyze external environment of the Thomas Bata University in Zlin. I have compiled this topic on the base of questionnaire that was conducted among students applying to university studies (high school students) and partly also among current UTB{\crq}s students. Meaning of my thesis was to use acquired knowledge for improving external communication and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2006
Identifier: 2745

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VLČKOVÁ, Zuzana. Marketingová analýza vnějšího prostředí na UTB. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.