Marketingová analýza vnějšího prostředí na UTB – Mgr. Zuzana VLČKOVÁ
Mgr. Zuzana VLČKOVÁ
Master's thesis
Marketingová analýza vnějšího prostředí na UTB
Marketing analysis of external setting on UTB
Abstract:
Tématem mé diplomové práce bylo identifikovat a analyzovat vnější prostředí na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Toto téma jsem zpracovávala na základě dotazníkového šetření, kte-ré bylo prováděno u uchazečů o studium na vysoké školy (studenti středních školy) a také z části u stávajících studentů UTB. Smyslem mé práce bylo, aby získané poznatky byly pou-žity pro zlepšení vnější komunikace a vnějších …moreAbstract:
The goal of my dissertation was to identify and analyze external environment of the Thomas Bata University in Zlin. I have compiled this topic on the base of questionnaire that was conducted among students applying to university studies (high school students) and partly also among current UTB{\crq}s students. Meaning of my thesis was to use acquired knowledge for improving external communication and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2006
Identifier:
2745
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VLČKOVÁ, Zuzana. Marketingová analýza vnějšího prostředí na UTB. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Iniciace regionálního rozvoje prostřednictvím interakcí aktérů vnitřního a vnějšího prostředí Velkopavlovické vinařské podoblasti
Sára Žáková -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová -
Připravenost podniků na změny ve vnějším prostředí
Kristína Jašková -
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová analýza učebnic pro základní školy jako specifický druh
Pavla Kohoutová