Model zvýšení konkurenceschopnosti akciové společnosti ŽELSTAV pomocí nástrojů moderního marketingu – Bc. Roman Veis
Bc. Roman Veis
Diplomová práce
Model zvýšení konkurenceschopnosti akciové společnosti ŽELSTAV pomocí nástrojů moderního marketingu
Model for competitiveness increase using the tools of present-day marketing, for use in the ŽELSTAV, a.s. company
Anotace:
Práce je zaměřena na komplexní posouzení mikroprostředí a makroprostředí vybrané společnosti na základě marketingového průzkumu s využitím metod sběru primárních dat pomocí dotazování, benchmarkingu a sběru sekundárních dat pomocí vyhledávání. Na základě interní analýzy společnosti a PEST analýzy byly definovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Výsledky těchto analýz jsou podkladem pro …víceAbstract:
The thesis focuses the assessment of both the micro-and-macro environment of a specific company, in its full-fledged scope, based on marketing research. The methods as applied are using primary data collection obtained by questioning, benchmarking, as well as secondary data collection using the retrieval approach. The definition of strong and weak points, opportunities and threats is based on both …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/t1bb6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Blažek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Marketingová strategie Stáje MUSTANG s.r.o.
Kocichová Kocichová -
Analýza marketingová strategie společnosti eBRÁNA
Johana Hübnerová -
Marketingová strategie pro otevření motokrosové prodejny na Slovensku
Ilona Havelková -
Formulace marketingové strategie
Dmitrii Ognevskii -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Markéta Hassmanová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk