Bc. Roman Veis

Diplomová práce

Model zvýšení konkurenceschopnosti akciové společnosti ŽELSTAV pomocí nástrojů moderního marketingu

Model for competitiveness increase using the tools of present-day marketing, for use in the ŽELSTAV, a.s. company
Anotace:
Práce je zaměřena na komplexní posouzení mikroprostředí a makroprostředí vybrané společnosti na základě marketingového průzkumu s využitím metod sběru primárních dat pomocí dotazování, benchmarkingu a sběru sekundárních dat pomocí vyhledávání. Na základě interní analýzy společnosti a PEST analýzy byly definovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Výsledky těchto analýz jsou podkladem pro …více
Abstract:
The thesis focuses the assessment of both the micro-and-macro environment of a specific company, in its full-fledged scope, based on marketing research. The methods as applied are using primary data collection obtained by questioning, benchmarking, as well as secondary data collection using the retrieval approach. The definition of strong and weak points, opportunities and threats is based on both …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Blažek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management