Využití influencerů pro reklamu na sociálních sítích – Bc. Poláková Poláková
Bc. Poláková Poláková
Bakalářská práce
Využití influencerů pro reklamu na sociálních sítích
Use of influencers for advertising on social media
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, v jaké míře Influencer dokáže sledujícího přimět k nákupu daných produktů. V druhé části lze nalézt praktickou část, která je v tomto případě kvantitativní výzkum, který byl sdílen online a obsahuje podrobné výsledky mého bádání. Výsledky zjistily, že influenceři mají vliv na své sledující. Bylo tedy potvrzeno, že influenceři mají jasný vliv na nákupní chování …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the impact of influencers and to find out how big of an influence influencers on social media can have when it comes to purchase decision making on multiple social media platforms. The first part is focused on research of specialized literature and also internet articles because influencer marketing is a new type of advertising and literature on this topic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c0ovx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
Gulden Kuru Ipek -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Gender Aspects in Marketing Strategies
Mariia Kabanova -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Marketing na sociálních sítích
Michaela Rybková -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb