Bc. Poláková Poláková

Bakalářská práce

Využití influencerů pro reklamu na sociálních sítích

Use of influencers for advertising on social media
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, v jaké míře Influencer dokáže sledujícího přimět k nákupu daných produktů. V druhé části lze nalézt praktickou část, která je v tomto případě kvantitativní výzkum, který byl sdílen online a obsahuje podrobné výsledky mého bádání. Výsledky zjistily, že influenceři mají vliv na své sledující. Bylo tedy potvrzeno, že influenceři mají jasný vliv na nákupní chování …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the impact of influencers and to find out how big of an influence influencers on social media can have when it comes to purchase decision making on multiple social media platforms. The first part is focused on research of specialized literature and also internet articles because influencer marketing is a new type of advertising and literature on this topic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace