Celoživotní vzdělávání v kontextu informační společnosti – Kateřina HANÁKOVÁ
Kateřina HANÁKOVÁ
Bakalářská práce
Celoživotní vzdělávání v kontextu informační společnosti
Lifelong learning in the context of information society
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na aktuální náhled na celoživotní vzdělávání v rámci informační společnosti. Po vymezení základních pojmů následuje historický kontext, který ukazuje proměny pedagogického a andragogického myšlení až po současnou koncepci celoživotního vzdělávání. Práce je zaměřena na možnosti celoživotního vzdělávání v současné společnosti, s přihlédnutím k využití moderních technologií …víceAbstract:
This bachelor work is focused on actual view of lifelong learning within the informational society. After demarcation of basic terms follows historical context which shows changes of pedagogical and andragogical thinking until nowadays conception of lifelong learning. My work is stresed on posibilities of lifelong in present society, with usaje of modern technologies. We were also curious about what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012
Zveřejnit od: 29. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Prof. PhDr. Dušan Šimek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANÁKOVÁ, Kateřina. Celoživotní vzdělávání v kontextu informační společnosti. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika v profilaci na personální management
Práce na příbuzné téma
-
Neformální zájmové vzdělávání dospělých a jeho organizační zajištění v regionálním kontextu
Andrea Doležalová -
Celoživotní vzdělávání seniorů v knihovnách na příkladu Masarykovy veřejné knihovny Vsetín
Zajíčková Zajíčková -
Možnosti a limity neformálního vzdělávání trenérů
Tereza Gállová -
Neformální vzdělávání operních pěvců
Vojtěch POŠTULKA -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky
Jiří Horák -
Informační gramotnost studentů středních knihovnických škol se zaměřením na tvorbu a sdílení informací
Jana Uchočová -
Mediální gramotnost ve vybraných knihovnách Moravskoslezského kraje
Viktorie Vltavská
Název
Vložil
Vloženo
Práva