Význam Českého systému kvality služeb pro kvalitu poskytovaných služeb v cestovním ruchu – Bc. Jana Plátenková
Bc. Jana Plátenková
Diplomová práce
Význam Českého systému kvality služeb pro kvalitu poskytovaných služeb v cestovním ruchu
The importance of the Czech Service Quality System for the quality of services provided in the travel and tourism industry
Anotace:
V diplomové práci se zabývám významem a přínosy Českého systému kvality služeb pro cestovní ruch v České republice.Cílem mé diplomové práce je zhodnotit, zda je Český systém kvality služeb účinným nástrojem ke zvyšování kvality služeb v cestovním ruchu v České republice. V teoretické části popisuji historii vývoje pojmu kvalita, historii řízení kvality služeb, současné koncepty řízení kvality v České …víceAbstract:
In my Master´s Dissertation I focus on the importance and benefits of the Czech Service Quality System for travel and tourism industry in Czech Republic. The aim of my thesis is to evaluate whether the Czech Service Quality System is an effective tool for improving the quality of tourism services in Czech Republic. In the theoretical part I describe the history of quality development, history of quality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/bn56s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Sysel, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLÁTENKOVÁ, Jana. \textit{Význam Českého systému kvality služeb pro kvalitu poskytovaných služeb v cestovním ruchu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/pry31k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
A study on service quality at Masala Andel Indian Restaurant
Niyati Parekh -
Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach
Daria Shemelina -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Defining and Evaluating a Health and Well-being Destination in the Czech Republic
Natalia Bychkova -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Conflicts on the local level – cleavages, referendum and local party system
Barbora Šenkýřová -
Design of a technology for data acquisition for the knowledge system
Alina Tsykynovska -
Comparison of the tax system in the Czech Republic and selected European country
Hana Prokopová