Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie – Bc. Zuzana Radošová
Bc. Zuzana Radošová
Bakalářská práce
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Communication mix of selected financial institutions
Abstract:
RADOŠOVÁ, Zuzana: Communication mix of selected financial institution. [Bachelor´s work]. Institute of Banking College Prague, Foreign University Banská Bystrica, The Department of Banking and Insurance, 2011. Advisor: Eva Poliačiková, Ing., PhD. The aim of our work is to analyze the current state of marketing communication mix tools use in selected financial institutions, as well as proposals to improve …víceAbstract:
RADOŠOVÁ, Zuzana: Komunikačný mix vybranej bankovej inštitúcie [Bakalárska práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica, Katedra bankovníctva a poisťovníctva. Vedúci práce: Ing., PhD Eva Poliačiková. Cieľom našej bakalárskej práce je marketingová analýza súčasného stavu využívania nástrojov komunikačného mixu vo vybranej finančnej inštitúcie, ako aj predloženie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lnsoy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
- Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Medzinárodné finančné inštitúcie a svetová finančná kríza
Daniela Celuchová -
Analýza finančných ukazovateľov vybranej finančnej inštitúcie
Maroš Kollarik -
Finančná stimulácia a produktivita vo finančnej spoločnosti
Erika Kovácsová -
Klientsky orientovaná finančná inštitúcia (význam segmentácie klientely v komerčnej banke)
Zuzana Hlivová -
Úloha etického kódexu vo finančnej inštitúcii
Filip Graňák -
Trendy vzdelávania zamestnancov finančnej inštitúcie
Jana Mešárová -
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
Martina Kurišová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec