Rozdílné postoje učitelů a žáků k řešení kázeňských a vrstevnických problémů na základních školách – Bc. Jan Kostka
Bc. Jan Kostka
Bakalářská práce
Rozdílné postoje učitelů a žáků k řešení kázeňských a vrstevnických problémů na základních školách
Different attitudes of teachers and students towards the solving of disciplinary problems and problems among contemporaries
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zjištěním kázeňských problémů na druhém stupni základních škol a jejich následným řešením. Kromě těchto problémů, práce poukazuje na rozdílné názory jak učitelů, tak žáků, které se týkají řešení kázeňských přestupků. Výzkum byl proveden na třech základních školách formou dotazníku. Na základě zjištěných a vyhodnocených údajů bylo dosaženo závěru, zda žáci řeší kázeňské …víceAbstract:
The Bachelor Thesis deals with disciplinary problems that occur at upper primary schools. Except for these problems, the work introduces different views of teachers and pupils regarding solving disciplinary problems. The research was made at three elementary schools by means of questionnaire. By virtue of evaluated results, the particular conclusion was stated - whether pupils are able to solve disciplinary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sahkn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Lucie Pištěková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Burnout among Czech high school English teachers
Kristina Chvalová -
ESL Students and Their Ability to Adapt Language to a Specific Context
Michaela Vasmanská -
Vztah mezi postoji a vědomostmi žáků II. stupně základních škol o vodních ptácích
Jitka Varguličová -
Vztah s žáky jako jeden z faktorů ovlivňujících well-being u začínajících učitelů
Darina Leitnerová -
Vztah volnočasových aktivit a představ o budoucím povolání žáků na konci povinné školní docházky
Lucie Kostlivá -
Pohled studentů učitelství na praxi na kázeň a její řešení
Kateřina Jurová -
Faktory ovlivňující kázeň na středních školách
Petra Pustinová -
Kázeň ve školní družině
Nikola Drgová