Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití – Michael Šimon
Michael Šimon
Master's thesis
Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití
Marketing tools of the United Islands festival and real impacts of their use
Abstract:
Diplomová práce s názvem "Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití" se věnuje marketingovým nástrojům využitelným k propagaci hudebních produkcí a ukazuje je na příkladu festivalu United Islands. Cílem práce je okrajově představit specifika pořádání hudebních akcí ve venkovních prostorech, dále detailně popsat marketingové nástroje sloužící k jejich propagaci a …moreAbstract:
This diploma thesis, entitled "Marketing tools of the United Islands festival and real impacts of their use" is focused on the marketing tools suitable for marketing of musical production and is based on example of the United Islands festival. The goal of this thesis is to marginally present specifications of musical open air productions, to present in detail marketing tools used for promotion of these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44333
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2015
- Supervisor: Václav Riedlbauch
- Reader: Ondřej Pešek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44333
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
United Islands Of Prague festival věnovaný začínajícím kapelám populární hudby
Dominika KRUCHŇOVÁ -
Zmapování struktury a vývoje multižánrového festivalu United Islands
Markéta VACKOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad