Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití – Michael Šimon
Michael Šimon
Master's thesis
Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití
Marketing tools of the United Islands festival and real impacts of their use
Anotácia:
Diplomová práce s názvem "Marketingové nástroje festivalu United Islands a reálné dopady jejich použití" se věnuje marketingovým nástrojům využitelným k propagaci hudebních produkcí a ukazuje je na příkladu festivalu United Islands. Cílem práce je okrajově představit specifika pořádání hudebních akcí ve venkovních prostorech, dále detailně popsat marketingové nástroje sloužící k jejich propagaci a …viacAbstract:
This diploma thesis, entitled "Marketing tools of the United Islands festival and real impacts of their use" is focused on the marketing tools suitable for marketing of musical production and is based on example of the United Islands festival. The goal of this thesis is to marginally present specifications of musical open air productions, to present in detail marketing tools used for promotion of these …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44333
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedúci: Václav Riedlbauch
- Oponent: Ondřej Pešek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44333
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
United Islands Of Prague festival věnovaný začínajícím kapelám populární hudby
Dominika KRUCHŇOVÁ -
Zmapování struktury a vývoje multižánrového festivalu United Islands
Markéta VACKOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad