Analýza technických parametrů podvozků motorových vozidel – Martin Hancko
Martin Hancko
Bakalářská práce
Analýza technických parametrů podvozků motorových vozidel
Analysis of technical parameters chassis of motor vehicles
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Podvozky motorových vozidel řeší problematiku podvozků osobních a nákladních vozidel. Téma bakalářské práce se zabývá problematikou zavěšení kol, odpružením a konstrukcí křivky chyb lichoběžníkového řízení. Dále se zabývá jejich konstrukcí, činností, technickými parametry, výhodami a nevýhodami. Závěr hodnotí jednotlivé výstupní parametry.Abstract:
The Bachelor´s thesis is subject „Chassis of motor vehicles“ wich is deal with issue of chassis of cars and trucks. The topic of the bachelor thesis deals with the issue wheel suspension, springing and trapezoidal steering error curve construction. Furthermore, the thesis deal with construction, working, technical parameters, advantages and disadvantages. Conclusion evaluates individual output parameters …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. František Bauer, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Agronomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Agronomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Zemědělská specializace / Provoz techniky
Práce na příbuzné téma
-
Rekonstrukce a optimalizace zadního zavěšení jízdního kola
Lukáš Jančar -
Návrh předních závěsů kol vozu Formula Student
Tibor Kállai -
Forecasting Ability of the Phillips Curve
Simona Michálková -
Rekonstrukce odpružení dvířek průmyslové pračky
František Žilka -
Podvozek pro železniční nákladní vůz s hmotností 60 t.
Lukáš PADUA -
Design of universal tool for rear axle adjustment
Rahul Narasimhan -
Lean logistics in axle production
Linda Phanová -
Ovladatelnost třínápravového autobusu při zvýšeném rychlostním limitu odlehčení 3. nápravy z 30 km/h na 62 km/h.
Petr Uhlíř