Nové trendy v propagaci fitness služeb – Marek Sviridov
Marek Sviridov
Bakalářská práce
Nové trendy v propagaci fitness služeb
New trends in promotion of fitness services
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza současné marketingové komunikace mezi fitness centrem a konečným zákazníkem. V rámci teoretické části se práce zabývá pojmem komunikace obecně, jejími základními nástroji a dalšími souvisejícími pojmy. V návaznosti na tyto pojmy jsou v práci rozepsány nové komunikační trendy. Praktická část obsahuje charakteristiku konkrétní firmy, analýzu prostředí firmy …víceAbstract:
The subject of this thesis is an analysis of current marketing communications between fitness center and the end customer. The theoretical part deals with the concept of communication in general, its basic tools and other related concepts. Related to these mentioned terms the thesis deals with the new communication trends, that are also mentioned. The practical part deals with the concrete example …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Iveta Honzáková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sviridov, Marek. Nové trendy v propagaci fitness služeb. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Webová podpora marketingové komunikace obcí
Kateřina Fialová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Průša
Název
Vložil
Vloženo
Práva