Bc. Ján Štefančík

Master's thesis

Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu

Formative and Summative Assessment in Connection to School Climate
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vztah alternativních přístupů ve vzdělávacím procesu a jejich možné implikace z hlediska klimatu školy. Zaměřuje se na tři skupiny studentů a učitelů, kteří se zúčastnili tohoto výzkumu, a na jejich vnímání vzdělávacího procesu. Porovnává faktická data prezentovaná autory, kteří již dříve prováděli podobný výzkum, a zjištění prezentovaná v této práci. Cílem tohoto …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on the relationship between alternative approaches in the education process and the possible implications they might have in terms of school climate. It focuses on three groups of learners and teachers who participated in this research and their perception of the educational process. It compares factual data presented by authors who conducted similar research previously …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 2. 2022
  • Supervisor: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Gabriela Oaklandová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School English Language Teacher Training