Uplatnění mezipředmětových vztahů občanské výchovy a českého jazyka na 2. stupni ZŠ – Radka HARTLOVÁ
Radka HARTLOVÁ
Diplomová práce
Uplatnění mezipředmětových vztahů občanské výchovy a českého jazyka na 2. stupni ZŠ
Application of inter-subject relations of civic education and Czech language at the 2nd level of primary school
Anotace:
Diplomová práce pojednává o možnostech mezipředmětového propojení občanské výchovy a českého jazyka na 2. stupni ZŠ. Práce je rozdělena na část teoretickou a metodickou. V teoretické části je věnována pozornost mezipředmětovým vztahům, jejich historii, klasifikaci, využití ve výuce a problematice uplatnění. Větší pozornost je zaměřena na průřezová témata. Metodická část je zaměřena na vybraná témata …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the possibilities of inter-subject interconnection of civic education and the Czech language at the 2nd level of elementary school. The thesis is divided into theoretical and methodological parts. In the theoretical part, attention is paid to inter-subject relations, their history, classification, use in teaching and issues of application. More attention is paid to cross …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Denisa Labischová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HARTLOVÁ, Radka. Uplatnění mezipředmětových vztahů občanské výchovy a českého jazyka na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Občanská výchova - Český jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE
Renata GEHRINGER -
Výuka českého jazyka pomocí metody kritického myšlení
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Vendula Krejčíková -
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká