Bc. Leona Héžová
Master's thesis
Event marketing vybrané výstavy minerálů
Event Marketing of a Selected Mineral Exposition
Abstract:
Tématem diplomové práce je pořádání výstav minerálů, specifikace vlastností tohoto eventu a jeho pozice v rámci marketingových komunikací. Cílem práce je vyhodnocení efektivnosti stávajících komunikačních nástrojů a vytvoření komunikačního plánu. Teoretická část práce definuje pojem marketing služeb, event marketing a popisuje komunikační mix, jeho nástroje a oblast veletrhů a výstav. V této části …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is the organization of mineral exhibitions, specification of the characteristics of this event and its position within the marketing communications. The goal of the thesis is to evaluate the effectiveness of existing communication tools and to create a communication plan. The theoretical part of the thesis defines the concept of marketing services, event marketing and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Héžová, Leona. Event marketing vybrané výstavy minerálů. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Event marketing
Kateřina ČEČILOVÁ -
Veletrhy cestovního ruchu v ČR a jejich srovnání se světovými veletrhy
Lucie Tutková -
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Martin Hejmalíček -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Měření spokojenosti návštěvníků s výstavami a veletrhy
Jana Pastrňáková -
Veletrhy v marketingovém mixu podniků ve 21. století
Zdeněk Rolejček -
Veletrhy jako marketingová komunikace vybrané firmy
Anna Suchardová