Event marketing vybrané výstavy minerálů – Bc. Leona Héžová
Bc. Leona Héžová
Master's thesis
Event marketing vybrané výstavy minerálů
Event Marketing of a Selected Mineral Exposition
Anotácia:
Tématem diplomové práce je pořádání výstav minerálů, specifikace vlastností tohoto eventu a jeho pozice v rámci marketingových komunikací. Cílem práce je vyhodnocení efektivnosti stávajících komunikačních nástrojů a vytvoření komunikačního plánu. Teoretická část práce definuje pojem marketing služeb, event marketing a popisuje komunikační mix, jeho nástroje a oblast veletrhů a výstav. V této části …viacAbstract:
The topic of this diploma thesis is the organization of mineral exhibitions, specification of the characteristics of this event and its position within the marketing communications. The goal of the thesis is to evaluate the effectiveness of existing communication tools and to create a communication plan. The theoretical part of the thesis defines the concept of marketing services, event marketing and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Héžová, Leona. Event marketing vybrané výstavy minerálů. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace reportingu výkonnostních kampaní z Google Ads pomocí nástroje Google Data Studio
Mário Polák -
Event marketing
Kateřina ČEČILOVÁ -
Veletrhy cestovního ruchu v ČR a jejich srovnání se světovými veletrhy
Lucie Tutková -
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Martin Hejmalíček -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Měření spokojenosti návštěvníků s výstavami a veletrhy
Jana Pastrňáková -
Veletrhy v marketingovém mixu podniků ve 21. století
Zdeněk Rolejček -
Veletrhy jako marketingová komunikace vybrané firmy
Anna Suchardová