Markéta Váňová
Bakalářská práce
Audit marketingové strategie
Marketing Strategy Audit
Anotace:
V bakalářské práci se autorka zabývala problematikou marketingového řízení. Největší pozornost byla věnována samotné marketingové strategii, dále marketingovému auditu a marketingové situační analýze. Audit marketingové strategie stavební firmy Kompakt Příbram, spol. s r.o. je zaměřen na systematickou analýzu všech procesů marketingového řízení společnosti. Na základě provedeného auditu navrhuje autorka …víceAbstract:
The main aim of this thesis is to evaluate marketing management in the selected company. Author paid attention to the marketing strategy, the audit of marketing management and marketing situational analysis. The audit of the company’s, Kompakt Příbram, spol. s r. o., marketing strategy is based on systematic analysis of entity‘s all marketing procedures. As the result of the audit, conclusions and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/d7mgk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková