Markéta Váňová

Bachelor's thesis

Audit marketingové strategie

Marketing Strategy Audit
Anotácia:
V bakalářské práci se autorka zabývala problematikou marketingového řízení. Největší pozornost byla věnována samotné marketingové strategii, dále marketingovému auditu a marketingové situační analýze. Audit marketingové strategie stavební firmy Kompakt Příbram, spol. s r.o. je zaměřen na systematickou analýzu všech procesů marketingového řízení společnosti. Na základě provedeného auditu navrhuje autorka …viac
Abstract:
The main aim of this thesis is to evaluate marketing management in the selected company. Author paid attention to the marketing strategy, the audit of marketing management and marketing situational analysis. The audit of the company’s, Kompakt Příbram, spol. s r. o., marketing strategy is based on systematic analysis of entity‘s all marketing procedures. As the result of the audit, conclusions and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS